Jak napisać skargę do wydziału mieszkalnictwa

Jasnych zasad sporządzenia roszczenia budownictwa mieszkaniowego zarządzanie nie istnieje. Więc wyrazić swoje wymagania można i własnymi słowami, trzymając się określonego planu podawania informacji.

Trzeba

  • ustawodawstwo federacji ROSYJSKIEJ, dowody naruszeń wydziału mieszkalnictwa

Instrukcja

1
Określ, na której imię i nazwisko jest napisane roszczenia. Zwykle jest to szef wydziału mieszkalnictwa, w które zostanie skierowane roszczenie. Także napisz swoje dane: nazwisko, imię, imię ojca, adres i telefon kontaktowy, aby z tobą może w każdej chwili skontaktować się.
2
Jasno i zwięźle określ istotę problemu, wymieniając wszystkie naruszenia popełnione mieszkaniowo-eksploatacyjnych systemem. Nie będzie dziwne, jeśli każde jego żądanie lub wniosek można подкрепите linki lub cytaty z prawem Federacji Rosyjskiej.
3
Ustaw czas rozwiązania tych problemów, które pojawiły się z powodu zaniedbania pracowników wydziału mieszkalnictwa. Tutaj również można powoływać się na prawo, jeśli w ustawie określone są jakieś terminy na rozwiązanie twoich pytań i kontrowersji.
4
Napisz wykaz załączonych do wniosku dokumentów i dowodów: zaświadczenia, listy, zdjęcia. Wszystkie te dowody, które są istotne dla problemu.
5
Zaznacz datę sporządzenia reklamacji i podpisać ją z transkrypcją podpisu. Także jeśli oprócz ciebie są jeszcze mieszkańcy, którzy mają takie same roszczenia do wydziału mieszkalnictwa, niech i oni postawią swoje podpisy pod przygotowanym przez was dokumentem.
6
Dodać do roszczenia aplikacja w postaci tych dokumentów i dowodów, które można wymienić w wykazie załączonych dokumentów.
7
Jeśli wniosek składa się więcej niż z dwóch stron, ponumeruj i podpisz każdą z nich. Także jeśli aplikacja składa się więcej niż z dwóch stron, podpisz każdą z nich, jak: Aplikacja 1 Aplikacja-2.
8
Pisać reklamację w dwóch egzemplarzach. Jeden przekazuje do wydziału mieszkalnictwa, drugi egzemplarz pozostaje u was z datą przyjęcia dokumentu i podpisem osoby, która dokonała. Jeśli wniosek wydziału mieszkalnictwa odmówiło wysłać ją listem poleconym z potwierdzeniem. To będzie dowodem na to, że reklamacja została przez was wysłany do adresata.