Jak napisać bilansową pomoc
Bilansowa zaświadczenie o stanie i statusie pojazdów znajdujących się na kontach w organizacji, sporządza główny księgowy lub osoba, pełniącym jego obowiązki. Zazwyczaj stawiano pomoc dla kontroli techniki, która jest zarejestrowana w Ростехнадзоре prawna.
Instrukcja
1
Skontaktuj się z POLICJI za wzór urzędowego formularza lub wydrukować go ze strony internetowej. Jeśli formularze nie, zrób pomocy samodzielnie, stosując się do ogólnie przyjętych zasad składania dokumentów.
2
Pod nagłówkiem „Bilansowa zaświadczenie o stanie i statusie pojazdów znajdujących się na kontach” napisz pełną nazwę i rodzaj działalności organizacji, prawny i faktyczny adres i numer telefonu. Stwórz mini tabliczka, wprowadź w niej informacje o stanowiskach twarzach i odpowiedzialnym za transport rachunkowość przedsiębiorstwa: imię i NAZWISKO, stanowisko, adres domowy i telefon kontaktowy.
3
Zrób spis wszystkich pojazdów według stanu na moment sporządzenia bilansowej pomocy. W dziale powinny zawierać informacje o marce, modelu pojazdu, rok jego produkcji, kategorii, modelu, koloru, dostępne nadwozia i kabiny. Wprowadź numer identyfikacyjny dla każdego POJAZDU.
4
Zaznacz w bilansowej pomocy stan techniczny każdego pojazdu, oryginalną cena, okres użytkowania, rodzaj paliwa, pełną pojemność zbiorników paliwa, zaznacz datę przejścia ostatniej kontroli pojazdów. W notatce wskazać, plasuje się czy na bilansie przedsiębiorstwa pojemniki i (lub) wyposażenia miejsca, a także czy jest w stanie kierowcy (z podaniem ich imienia i NAZWISKA).
5
W końcu bilansowej pomocy umieść podpis dyrektora zakładu i głównego księgowego obok расшифровками nazwisk i administracji. Określ, według stanu na jaki dzień, miesiąc i rok sporządzona pomoc.