Jak mogę dokontać seminarium na lekcji

Samodzielne praca jest podstawą każdego treningu, bo człowiek lepiej zapamiętuje informacje, które on „zdobył” sam. Aby zaszczepić uczniom umiejętności, zdobywać wiedzę samodzielnie, jak również występować przed publicznością, spędzasz na lekcjach warsztaty.

Instrukcja

1
Zrób listę pytań i więcej literatury przygotowanie do seminarium. Zdecyduj, czy zajęcie to mieć wpływu na już ukończony na lekcji tematu, lub dasz uczniów do nauki nowego materiału. Pierwszy wariant jest bardziej odpowiedni dla średnich klas, z nimi można przypiąć studiujący materiał. Drugi wariant można spróbować z licealistami.
2
Wydrukuj przygotowany lista i wydajcie po jednym egzemplarzu dla każdego ucznia z góry. Jeśli seminaria wcześniej nie przeprowadzono, powiedz nam o specyfice tej formy pracy na lekcji.
3
Wraz z uczniami lub samodzielnie określić, jak będą przygotowywać się do warsztatu i działać na nim. Można wybrać wstępnie wystających – 1-2 osoby na 1 pytanie. Nie można rozdawać pytania z wyprzedzeniem, aby cała klasa przygotowywał cały temat, a na lekcji pytać na liście lub na życzenie.
4
Wcześniej skonsultować system oceny odpowiedzi. Czy będą to standardowe oceny lub punkty, i czy będzie można zarobić „плюсики” za dodatki do odpowiedzi, pytania do prelegentów i wypowiedziane własną opinię na temat omawianych tematów.
5
W seminarium należy przestrzegać wszystkich обговоренным wcześniej warunków. Należy uważać, aby lekcja nie przerodziło się w „czytanie na papierze”, zachęcanie uczniów mówić własnymi słowami, tak już zrozumieją i zapamiętają. Zachęcanie dzieci robić dodatki do występów i zadawać pytania „głośników”. Jeśli na początku będą milczeć, zapytaj coś u wystających sami.
6
Postaraj się zorganizować seminarium tak, aby uczniom było ciekawe. Aby nie są one po prostu czekali na swoją kolej do wydania informacji, w tym udział w dyskusji. Do tego zrób listę pytań w taki sposób, aby przynajmniej część z nich obejmowała dwie i więcej punktów widzenia. Zapytaj uczniów, co oni sami myślą w związku z omawianymi tematami.
7
Pod koniec lekcji postaw aktywnych uczestników seminarium oceny lub punkty, podsumuj. Dowiedz się u klasy, co myślą o takiej formie pracy na lekcji.