Jak zmienić formularz rachunku do 1C
Plan kont, który jest używany w rachunkowości, aby wyświetlić działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, obsługuje wielopoziomowe hierarchię: konto, subkonto. Aby użytkownik mógł przeglądać dane, które są zawarte w planie kont, i dostosować je, system 1C pozwala zmienić kształt konta. Ponadto, druk formularz rachunku zmieniona może być w każdym innym dokumencie w 1C.
Trzeba
- – komputer osobisty z 1C.
Instrukcja
1
Każde konto lub субсчету przewidziano prowadzenie analitycznej ewidencji. Dlatego przy tworzeniu i późniejszej edycji planu kont w 1C może być dostarcza odpowiednią ilość субконто, czyli obiektów analitycznych rachunkowości. Przy czym korekty na konto i subkonto wprowadzone mogą być przez użytkownika, pracującym z systemem automatycznego prowadzenia, tak i deweloperem oprogramowania.
2
Podobnie w odniesieniu do każdego konta można określić kilka rodzajów rachunkowości, na przykład, to może być walutowy i ilościową ewidencję. Oprócz tego, przez ciebie może być poproszony kilka cech rachunkowości субконто, a w szczególności, ilościowe i суммовой.
3
Domyślnie do przeglądania danych, które są zawarte w planie kont, służy formularz faktury w formie listy. Taka forma jest wygodna: umożliwia bezproblemowy w nawigacji na adres e-mail jest wielkość liter, przeglądać dane, dodawać, przeznaczyć, a także usuwać konta. Formularz-lista pozwala sortować wyświetlane na ekranie informacje według określonych kryteriów: na przykład, konta zróżnicowane na aktywne, pasywne i aktywne-pasywne.
4
Aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat każdego rachunku lub субсчету i wprowadzić pewne zmiany, używana jest forma-faktura. Taka forma prezentacji danych jest wygodne dla percepcji użytkownika i zawiera rozszerzony zakres informacji: kod, nazwa, widok, widok субконто i inne dane. Aby przejść z formy-listy w formularzu konto przesuń kursor myszy na nazwę interesującego cię konta (w formie listy) i kliknij na niego.
5
W 1C można zmienić kształt każdego drukowanego dokumentu, w tym faktury, na przykład, dodając do jego standardowy formularz tekst. Aby dodać tekst, otwórz drukowaną formę „Faktury i płatności”: w głównym menu pojawi się podmenu „Tabela” (wybierz „Widok”, a następnie „Tylko wyświetlanie”). W jednej z komórek formularzy „Faktury i płatności” następnie wpisz odpowiedni tekst.
Należy zwrócić uwagę
Aby uniknąć utraty ważnych danych, zrób jej kopię zapasową!
Porada
Aby zmienić kolory, czcionki i inne ustawienia wprowadzonego tekstu, kliknąć komórkę prawym przyciskiem myszy i z rozwijanego menu wybierz „Właściwości”, po czym edytować tekst.