Jak zarobić na osobistym auto
Zakup samochodu w dzisiejszych czasach można porównać z zakupem mebli, dzięki różnym przelewem programów pożyczek. Ale często zdarza się, że kupując samochód, właściciel okazuje się nie stanie produkować miesięczne płatności kredytu. Wtedy pojawia się konieczność szukania dodatkowego źródła dochodu, które może stać się sam samochód.
Instrukcja
1
Jeden z najbardziej popularnych sposobów zarabiania na swoim aucie — jest to praca w taxi. Przyjdź w każdej firmie świadczącej te usługi, i zaproponuj swoją kandydaturę jako taksówkarz. Jedyne koszty, które trzeba będzie zrobić, to kupić radio i w rodzinnym gronie. Można „таксовать” i samodzielnie, ale mogą wystąpić trudności. Po pierwsze, wszystkie „bułka” miejsca już zajęte i nie ma tam wstępu, a po prostu jeździć po mieście i szukać na ulicach, komu trzeba pilnie taksówki, dość drogie i zawodne.
2
Równolegle można dostać kurierem. Poszukaj w gazetach pośrednictwa pracy lub w internecie ogłoszenia organizacji, w które chcesz kurier dostawy gazet, dokumentów lub obiady do biura. Można znaleźć optymalny wariant, który pozwoli łączyć tę działalność z pracą w taxi.
3
Jeśli twój samochód wyższej klasy, to daj ogłoszenie w tych samych gazetach i w internecie o świadczenie usług osobistym kierowcą. Możliwe, że w ten sposób można znaleźć stałą pracę w dużej organizacji. Czy będziesz wykonywać pojedyncze zlecenia zamożnych klientów.
4
W przypadku, gdy posiadają wystarczające doświadczenie i umiejętności jazdy, skontaktuj się z ofertą jako instruktor na prawo jazdy szkoły nauki jazdy. Ale pamiętaj, że w tej dziedzinie jest konieczna, wytrwałość i cierpliwość, ponieważ uczyć się trzeba ludzi z różnych możliwości i zdolności. Tym bardziej, że to duża odpowiedzialność, niż kiedy tylko przewozić pasażerów lub zrobić szybką dostawę towaru.
5
Użyj swój samochód jako platformy reklamowej. Istnieje wiele organizacji, które są gotowe zapłacić za to, aby umieścić swój baner z danymi kontaktowymi na jeszcze jednym samochodzie. Można znaleźć taką firmę samodzielnie lub zwrócić się z propozycją współpracy w agencji reklamowej.