Jak sprzedać farbę

Aby skutecznie prowadzić biznes na sprzedaży produktu, trzeba mieć kilka punktów sprzedaży detalicznej lub zawrzeć umowę na dostawę towarów do sklepów detalicznych. Farba powinna mieć certyfikat zgodności dla sprzedaż na terytorium federacji ROSYJSKIEJ.

Trzeba

  • – reklamy;
  • – kolorowe banery;
  • – umowa z punktami sprzedaży detalicznej;
  • – certyfikat zgodności.

Instrukcja

1
Jeśli nabywali partię hurtową farb i lakierów, otrzymasz certyfikat od producenta i skontaktować się w jeden cent certyfikacji danego regionu. Poproszę próbki farby, certyfikat producenta, paszport, zapłacić za usługi w zakresie kontroli laboratoryjnej jakości towaru. Przez 14 dni otrzymasz certyfikat. Bez tego dokumentu nie wolno wystawiać towar na sprzedaż, a do tego nie można zawrzeć umowy na realizację z punktami sprzedaży detalicznej.
2
W obecności swoich punktów handlowych sprzedać farbę można samodzielnie. Jeśli swoich punktów handlowych nie ma lub jest ich za mało dla realizacji dużych partii towaru, skontaktuj się sklepy, które specjalizują się w sprzedaży materiałów budowlanych, farb i lakierów. Podpisz umowę na realizację towaru.
3
Umieść reklamy w mediach. Reklamy powinny brzmieć na wszystkich regionalnych telewizjach, stale aktualizowane w publikacjach drukowanych. W ten sposób o sprzedawanym towarze dowie się duża liczba ludności danego regionu.
4
Przy umieszczaniu ogłoszeń wprowadź wszystkie informacje o sprzedawanym towarze, wszystkie adresy placówek, w których przedstawiona лакокрасочная produkty. Aby przyciągnąć maksymalną liczbę klientów, określić system rabatów i bonusów. Na przykład, przy zakupie dwóch sztuk towaru trzecia banku farby dostępna jako bonus.
5
Лакокрасочная produkty przydatne w każdej porze roku, ale szczyt kupowanie działalności przypada na ciepłe pory roku. Aby skutecznie prowadzić sprzedaż przez cały rok, w zimnych porach roku spędzasz na bardziej intensywną kampanię reklamową.
6
Dodatkowo откупите reklamowe miejsca i umieść kolorowe banery z adresami punktów handlowych i informacji o sprzedawanym towarze. Intensywne informowanie ludności pomoże ci skutecznie sprzedawać farby w ciągu całego roku.