Jak przyciągnąć pasażerów
Wraz z pojawieniem się prywatnych firm zajmujących się przewozami pasażerskimi, zaostrzyła się konkurencja między nimi. Przedsiębiorcy stosują różne metody, aby zwiększyć przepływ pasażerów, ale nie wszystkie są jednakowo skuteczne. Przeznacza dużo pieniędzy na reklamę, potwierdzone, ale prostym brakiem rozkładu jazdy można zepsuć całą pracę.
Trzeba
- – naklejki;
- – miły personel;
- – komfortowy tabor.
Instrukcja
1
Postaw się na miejscu pasażera, z doskonałą reputacją … spóźnialskiego na pracę: nie będziesz długo czekać na inny, bardziej nowy autobus, jeśli czas ucieka ciebie. Usprawnianie sprawne funkcjonowanie transportu w godzinach szczytu, aby ludzie byli pewni, że twoja firma nie zawiedzie ich.
2
Zamów specjalne naklejki z logo twojego przedsiębiorstwa transportowego, aby zadowoleni pasażerowie widzieli i wybierali swój autobus. Walcz o jakość obsługi klienta. Personel dobieramy starannie, z wyłączeniem osób z nałogami i cads. Uprzejmy konduktor swoim uśmiechem i poczuciem humoru może poprawić humor na cały dzień.
3
Zorganizuj infolinii, informacje z numerem telefonu umieścić w każdym swoim autobusie. Po otrzymaniu skarg na kierowców lub konduktorów, musisz liczyć się z każdym przypadkiem, wypisuj go ostrzeżenia. Jeśli człowiek systematycznie pali podczas jazdy rozmawia przez telefon komórkowy, pozbyć się takiego pracownika.
4
Dbaj o czystość transportu, okresowo czyścić i wymianę tapicerki foteli. Przy wyborze każdego nowego autobusu, należy zwrócić uwagę nie tylko na jego cenę, ale i na komfort. Usiądź wygodnie na siedzeniach pasażerskich, подержитесь za poręcze, wejść i wyjść z samochodu. Oczywiście, że pasażerowie chętniej siadają w nowe jasne i czyste samochody.
5
Ważne i dostępność автоинформатора, który deklaruje przystanku, aby ludzie nie bali się przegapić swoją, i z góry posuwają się do wyjścia. W walce o pasażerów pomagają naklejki, które człowiek zobaczy, stojąc na przystanku: „kierowca nie pali”, „czysty autobus”, „uprzejmy konduktor”, „komfort i wygodę”. Wymyśl i inne zwroty, które pomogą ludziom wybrać firmę jako przewoźnika.
6
Обяжите kierowcy przestrzegać zasad ruchu drogowego i prowadzić autobus płynnie, bez gwałtownych hamowań i szybkich startów, aby uniknąć upadku stojących pasażerów. Jeśli spełniasz wszystkie te warunki podczas pracy przedsiębiorstwa transportowego, ze strony mieszkańców miasta nie będzie żadnych skarg i skarg, ludzie będą czekać właśnie swoje maszyny, aby wygodnie dotrzeć do miejsca przeznaczenia.