Jak ominąć filtr witryn
Większość przypadków, gdy strona nagle wypada z wydania, seo tłumaczą obecnością specjalnych filtrów. Tak przy okazji, każda wyszukiwarka ma swoje własne. Dość jaskrawym przykładem tego jest Google.
Instrukcja
1
Pierwszy z filtrów – to tak zwana piaskownica Google. To jest stosowane do nowo utworzonych stron. Wydostać się z niej dość trudne, jednak możliwe. Rzecz w tym, że ta wyszukiwarka używa docelowego rangi. Jego idea jest taka, że im więcej nowa strona będzie mieć linki z renomowanych i sprawdzonych stron, tym więcej trzeba będzie zaufać i Google. W ten sposób można ominąć ten filtr.
2
Następny filtr, z którego, być może, będzie wyciągać swój zasób jest filtr powtarzające się treści (Duplicate Content Filter). Jest on stosowany tylko do stron, które używają już znany wyszukiwarki treści, indeksowany na innych stronach internetowych. Zazwyczaj od tego filtra są zwolnione tylko wiadomości serwisu. Po wykryciu takiej sytuacji pilnie potrzebna zmiana treści. W przypadku, gdy treści skradziony u ciebie, a nie ty, najpierw skontaktuj się bezpośrednio do samego плагиатору. Ponadto, należy skontaktować się z administracją hostingu i z Google, powiadom ich o tym, co się dzieje.
3
Link Farming Filter zostanie nałożona w tym przypadku, jeśli Google widzi twoją stronę w jakimkolwiek systemie automatycznych katalogów generowania linków. Z powodu takiego filtra zasób może nie tylko stracić pozycji, ale i dostać się do bana. Jest tylko jedno wyjście: bardziej zwracać uwagę na to, gdzie dokładnie możesz zapisać swoją witrynę. Rzecz w tym, że istnieją i inne katalogi, które odbywają się ręcznie moderowane. A bo tam biorą tylko sprawdzone strony. Ubezpieczenie od ryzyka być zablokowany można tylko w jeden sposób: w ogóle nie uczestniczyć w podobnych link-wymianach.
4
Nazwa filtru nadmiernego optymalizacji mówi sama za siebie. Google może uznać, że strona jest opracowana dla ludzi, a dla botów, a więc można od razu wpaść w bana. Aby uniknąć w ten filtr, należy zachować umiar i nie przesadzać z kluczowymi tagów i słów.