Jak odblokować telefon

Telefon komórkowy stał się bardzo popularnym urządzeniem wśród współczesnego społeczeństwa. Po raz pierwszy w Rosji to narzędzie komunikacji pojawiło się w 1991 roku. Za kilka lat znacznie wzrósł rynek usług telekomunikacyjnych – pojawiły się operatorów komórkowych, oferujących różne usługi i opcje. Abonenci korzystający z usług telekomunikacyjnych, mogą w każdej chwili zablokować kartę sim na określony przedział czasu. Zdejmowanie blokady może również odbywać się w dowolnym czasie.

Trzeba

  • – telefon komórkowy;
  • – karta sim;
  • – paszport.

Instrukcja

1
Jeśli zdecydujesz się korzystać z ochotniczej blokadę konta osobistego, zapytaj u operatora o wszystkich zawiłości jej zdejmowania. Na przykład, abonenci „Megafon” mogą postawić zakaz korzystania z usług telekomunikacyjnych na czas określony przedział czasu. Czyli przy realizacji operacji z góry postawić ramy czasowe na czas trwania blokady konta osobistego. Po upływie tego czasu nastąpi automatyczne odblokowanie.
2
Dobrowolna blokada numeru – płatny, i w tym przypadku, jeśli na koncie osobistym nie będzie brakować pieniędzy na spłatę karty, automatycznie zostanie wyłączona.
3
Abonenci operatorów sieci komórkowych mogą samodzielnie usunąć ochotniczej blokadę karty sim. Aby to zrobić wystarczy skorzystać z online-system samoobsługi. Jeśli jesteś abonentem „Megafon”, przejdź na stronę www.megafon.ru. Na stronie głównej znajdź link „Narzędzia-Przewodnik”, a następnie postępować zgodnie z wymaganych informacji systemu.
4
Abonenci telefonii komórkowej „MTS” mają również możliwość skorzystania z systemem samoobsługi. Aby to zrobić, wystarczy wejść na oficjalną stronę firmy www.mts.ru. Na stronie znaleźć link na „dostęp do Internetu-Asystent”, należy postępować zgodnie z wymaganych informacji.
5
Jeśli jesteś użytkownikiem usługi „Beeline”, aby odblokować telefon, skorzystaj z systemu „moje konto”. W tym celu przejdź na stronę www.beeline.ru znajdź link do systemu.
6
Wyłączyć blokadę można za pomocą operatora, w tym celu zadzwoń na linię obsługi klienta: „Megafon” – 0500, „MTS” – 0890, „Beeline” – 0611.
7
Odłącz ochotniczej blokadę konta osobistego, zwracając się do każdego z biur firmy. Przy sobie należy mieć paszport.