Jak obliczyć koszty obsługi

Koszty obsługi предразумевают pod sobą koszty, które są związane z procesem przepływu towarów od producentów do konsumentów i są wyrażone w formie pieniężnej. Przy tym mogą być planowane, liczone i wyświetlane w sprawozdaniu finansowym w kwotach absolutnych (w rublach) lub w wartościach względnych (w procentach).

Instrukcja

1
Pogrupuj wydatki obchodzenia się zgodnie z przeznaczeniem i kierunku poszczególnych kosztów. Oblicz następujące koszty: koszty transportu; odpisy na jakieś cele socjalne; koszty pracy; amortyzację środków trwałych; koszty naprawy sprzętu; opłaty za wynajem i eksploatację pomieszczeń biurowych, sprzętu, transportu osobowego i sprzętu; koszty do zapłaty odsetek za korzystanie z karty kredytowej środkami; wydatki na paliwo, energię elektryczną, gaz dla potrzeb produkcyjnych; koszty reklamy; koszty składowania, подсортировке, подработке i pakowanie towaru; koszty zakupu pojemników; podatek gruntowy; внутрихозяйственные odsetki i inne koszty.
2
Oblicz sumę kosztów ogólnych. Aby to zrobić wchodzisz na stałe i koszty zmienne. Koszty stałe obejmują koszty, które nie zależą w krótkim okresie od liczby wytwarzanych przez przedsiębiorstwo produktów. Z kolei koszty zmienne to te koszty, które zależą od ilości produktów.
3
Należy pamiętać, że koszty stałe składają się z alternatywnej kosztów udziału kapitału finansowego, zagnieżdżonej w sprzęt firmy. Wielkość tych kosztów jest równa wysokości kwoty, za którą założyciele firmy mogli by sprzedać ten sprzęt, a uzyskane przychody zainwestować w bardziej atrakcyjny sprawa inwestowania. Do nich zabrać wszystkie koszty surowców, energii. Najbardziej największa część kosztów zmiennych, jak zwykle, będzie przypadać na koszty materiałów.
4
Określ poziom kosztów postępowania, który jest równy stosunkowi kwoty kosztów leczenia do wielkości obrotów, wyrażający w procentach. Wskaźnik ten pozwala określić jakość pracy przedsiębiorstwa. Im lepiej działa firma, tym niższy powinien być poziom jej kosztów, biorących udział w obiegu.